Securex

Salarisadministratie is een vak. Een vak dat wij tot in de puntjes beheersen en waarbij wij altijd streven naar perfectie. Als ondernemer bent u vooral thuis in uw vakgebied en meestal minder in eveneens belangrijke onderwerpen als salaris- en personeelszaken.

Daarom is het prettig dat deskundige salarisspecialisten u deze zorg uit handen nemen. Het uitbesteden van uw salarisadministratie bespaart u heel wat tijd, geld en energie. Daarnaast hebt u met Securex altijd een vraagbaak onder handbereik. 

Overweegt u uw salarisadministratie uit te besteden en vindt u ondersteuning in uw rol als werkgever belangrijk? Wij hebben 5 goede redenen waarom Securex uw ideale partner is:

1. Uw salarisadministratie in goede handen
Wij werken enkel met vakmensen die alle aspecten van de salarisadministratie in de vingers hebben. Zo weet u zeker dat uw personeel op tijd krijgt uitbetaald en dat dit volgens de regels gebeurt. Wij staan ingeschreven bij het Nederlands Instituut van Register Payroll Accounting (NIRPA) en in het Register Payroll Professional (RPP). Daarnaast zijn we aangesloten bij de Vereniging van Nederlandse Salarisadministrateurs (VNSa).

Naast kwaliteit vinden wij service erg belangrijk. Dat zit hem voor ons in nét dat stapje extra doen en altijd zoeken naar de beste oplossing. In verantwoordelijkheid nemen en actief monitoren wat er bij u speelt en welke gevolgen nieuwe wetgeving voor u kan hebben. Daarom krijgt u niet alleen gevraagd, maar ook ongevraagd advies.

2. Klant ingedeeld per team met kennis over uw cao
Wij zorgen hierbij voor continuïteit door processen te stroomlijnen en kennis te borgen. De verwerkingsprocedure is voor alle klanten hetzelfde. Dat maakt dat elke salarisadministrateur in principe elke salarisadministratie kan voeren. Daarnaast delen we uw bedrijf in bij een team dat kennis heeft van zo’n 25 cao’s. Uw dossier rouleert binnen het team. Zo doen alle teamleden een aantal keer per jaar uw salarisverwerking en kennen al deze salarisadministrateurs uw organisatie. Dit zorgt ervoor dat we ook bij ziekte, verlof en vakantie de continuïteit van uw salarisadministratie kunnen garanderen.

3. Transparante samenwerking
Bij Securex staan we voor heldere afspraken en transparantie. Wij kijken samen met u wat uw wensen zijn en welke diensten het beste passen bij uw bedrijf. Vervolgens doen wij u een aanbod op maat en spreken vooraf een all-in prijs per salarisstrook af. Zo weet u precies waar u aan toe bent en wat u kunt verwachten. Gedurende het jaar ontvangt u regelmatig een rapportage zodat u een overzicht hebt van alle verrichtingen.

Geen onvoorziene kosten of bijkomende uitgaven dus. Voor bijzondere – niet van tevoren afgesproken – werkzaamheden spreken we voor aanvang een prijs met u af.

4. Flexibel en betrouwbaar via online tools
Dankzij de online salarissoftware van Securex hebt u altijd en overal toegang tot uw dossiers. Via het online portaal van Nmbrs® kunt u eenvoudig gegevens doorsturen, informatie opvragen, wijzigingen doorvoeren of een vraag stellen aan uw salarisadviseur.

Nmbrs® verwerkt gegevens snel en correct in een beveiligde omgeving die 24/7 tot uw beschikking staat. U kunt taken koppelen tot een efficiënte workflow, automatische controles uitvoeren en het pakket koppelen aan andere softwaresystemen. Dit scheelt kostbare tijd en minimaliseert de kans op fouten.

5. Securex – een sterke partner
Securex is in 1905 opgericht in België en is uitgegroeid tot een internationale en veelzijdige HR-dienstverlener.
Wij zorgen hierbij voor continuïteit door processen te stroomlijnen en kennis te borgen. De verwerkingsprocedure is voor alle klanten hetzelfde. Dat maakt dat elke salarisadministrateur in principe elke salarisadministratie kan voeren. Daarnaast delen we uw bedrijf in bij een team dat kennis heeft van zo’n 25 cao’s. Uw dossier rouleert binnen het team. Zo doen alle teamleden een aantal keer per jaar uw salarisverwerking en kennen al deze salarisadministrateurs uw organisatie. Dit zorgt ervoor dat we ook bij ziekte, verlof en vakantie de continuïteit van uw salarisadministratie kunnen garanderen

Wilt u uw salarisadministratie ook zorgeloos uitbesteden? Neem vrijblijvend contact met ons op en zie wat Securex voor uw bedrijf kan betekenen.

Neem vrijblijvend contact met ons op en zie wat Securex voor uw bedrijf kan betekenen.

 

Naam 
Securex
Adres Gagelvenseweg 24
Postcode 6604 BE Wijchen
Telefoon 024-6452743
Website www.securex.nl
E-mail info@securex.nl


 Op 18 oktober 2018 is voormalig eigenaar en oprichter van Van Deelen salarisadministraties (later Securex) na een slopende ziekte helaas overleden.


 

Menu